banner162
Tekkeköy Belediyesi WhatsApp destek hattını hizmete sundu

Tekkeköy Belediyesi teknolojiye uyum sağlayarak vatandaşlarına daha hızlı ve daha etkin hizmet sunmak amacıyla "WhatsApp destek hattını" hizmete sundu.

14 Temmuz 2016 Perşembe 21:14
Tekkeköy Belediyesi WhatsApp destek hattını hizmete sundu
Tekkeköy’de yaşayan vatandaşlar artık her türlü talep, şikayet ve önerilerini belediye yetkililerine mobil telefonları üzerinden yazılı ve görüntülü bir biçimde anında iletebilecekler. Her alanda gelişen teknolojiye ayak uyduran Tekkeköy Belediyesi halka daha hızlı ve etkin hizmet sunmak amacıyla WhatsApp destek hattı kurdu.

Tekkeköy’lüler artık 0 532 729 51 55 numaralı destek hattını rehberlerine kaydederek akıllı telefonlarında yüklü olan WhatsApp uygulaması ile internetin olduğu her yerden belediye yetkilileri ile iletişim kurabilecek, her türlü şikayet ve taleplerini görüntülü veya yazılı bir şekilde yetkililere iletebilecek. 


Gelişen, değişen teknolojiye ayak uydurmak ve İlçe halkından gelecek isteklerle önerilere anında cevap vermek, çözümler üretmek maksadıyla WhatsApp destek hattı kurduklarını belirten Tekkeköy Belediye Başkanı Hasan Togar ‘ilçemiz halkına daha hızlı ve etkin hizmet sunmak için çalışmalarımızı aralıksız sürdürür iken bir yandan da teknolojik gelişmelerden faydalanarak talep ve şikayetlerden anında haberdar olup, çözüm yolları üretmek için WhatsApp İletişim hattını devreye soktuk.  İsteyen herkes, artık  0 532 729 51 55 numaralı telefona öneri, talep, şikayet ve karşılaştıkları sorunları mesaj ve fotoğraf olarak iletebilecek. Belediye yetkililerine WhatsApp destek hattı üzerinden iletilen talepler ise Kent Bilgi Sistemi (KBS) üzerinden anlık olarak ilgili birimlere aktarılacak ve vatandaştan gelen istek, öneri ve şikayetler kısa sürede içerisinde çözüme kavuşturulacak.

İLETİLERE ANINDA GERİ DÖNÜŞ SAĞLANACAK
Başkan Togar ‘‘Belediyemize iletilen talepler personelimiz tarafından değerlendirilip yetkili birime aktarılacak ve ileti sahibine en kısa sürede dönüş sağlayacak. O an için belediyeye gelme imkanı bulamayan vatandaşlarımız, WhatsApp İletişim hattı sayesinde, hem talep ve şikayetlerini o an iletebilecekler hem de istediği tüm bilgilere en kısa sürede ulaşma imkanına kavuşacaklar. İlçemizi, İlçemiz halkıyla birlikte ortak akılla yönetme sözümüzü tutmak ve Halkın Belediyesi’ni oluşturmak için kendimizi her geçen gün geliştiriyor ve yeniliyoruz. Aynı zamanda da teknolojinin bizlere sunduğu kolaylıklarla çalışmalarımızı destekliyoruz. Vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin hizmet sunmak için kullanıma açtığımız WhatsApp İletişim hattı sayesinde, hem hemşehrilerimizle daha kolay iletişim kuracağız, hem de talep ve önerileri en hızlı yoldan çözüme kavuşturacağız. Böylelikle ilçemizin sorunlarını, isteklerini halkımızla birlikte belirleyip, birlikte çözüme kavuşturmuş olacağız” dedi.


Kaynak: SamsunAjans.com.tr

Yorum Gönder